‫תגובות לפוסט: "היסטוריה עולמית"‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486 ‫מביאים את האוניברסיטה אליך‬ Mon, 24 Feb 2014 20:10:36 +0000 hourly 1 http://wordpress.org/?v=3.0.1 ‫מאת: university‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-1137 ‫university‬ Sun, 11 Aug 2013 19:04:55 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-1137 ‫לצערנו לא‬

לצערנו לא

]]>
‫מאת: Rica‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-1136 ‫Rica‬ Fri, 09 Aug 2013 12:38:30 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-1136 ‫שלום, רציתי לדעת אם יש כיתוביות איפה שהוא, תודה‬

שלום, רציתי לדעת אם יש כיתוביות איפה שהוא, תודה

]]>
‫מאת: זאב‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-1106 ‫זאב‬ Thu, 11 Jul 2013 08:39:38 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-1106 ‫הרצאות מרתקות מרצה מרתק שאפו כל הכבוד.‬

הרצאות מרתקות מרצה מרתק שאפו כל הכבוד.

]]>
‫מאת: מגן‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-937 ‫מגן‬ Sun, 16 Dec 2012 19:58:02 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-937 ‫שלום יובל, ציירת את תקופת הציידים לקטים כתקופה היפה והמתאימה ביותר לבני האדם. נקודה שלא התייחסת אליה היא איך יולדו ילדים בריאים מבחינה גנטית בתוך קבוצות קטנות כאלה. לדעתי הם היו חייבים למצוא דרכים להתחתן בין הקבוצות ולא בתוכן. האם תוכל להתייחס?‬

שלום יובל,
ציירת את תקופת הציידים לקטים כתקופה היפה והמתאימה ביותר לבני האדם. נקודה שלא התייחסת אליה היא איך יולדו ילדים בריאים מבחינה גנטית בתוך קבוצות קטנות כאלה. לדעתי הם היו חייבים למצוא דרכים להתחתן בין הקבוצות ולא בתוכן.
האם תוכל להתייחס?

]]>
‫מאת: יובל פרי‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-926 ‫יובל פרי‬ Sun, 18 Nov 2012 11:31:44 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-926 ‫שלום יובל, אני רוצה להתייחס בעיקר לספרך קיצור תולדות האנושות, כמי שחיי בדרך של התפתחות אישית ומבצע מחקר כמתבונן, רכשתי תובנות רבות במהלך השנים שהוכיחו את עצמם כיום כיוצר דרך בהבנה רחבה פיכולוגית ידועה של המחשבה האנושית דבר הבא לידי ביטוי במסחר במטבעות, הליכה בדרך החזון ובהבנה רחבה ועקרונית של התנהגות סובבי. ספרך יצר עבורי את החיבור השלם, את ההבנה המלאה הנובעת משילוב ידע היסטורי חיצוני נרחב המשולב לתוך ספר אחד של עקרונות ולא התמקדות בסיפור היסטורי זה או אחר כפי שחוויתי בבית ספר ולכן מעולם לא היה חיבור פנימי לידע שהיה תמיד מקוטע, כל זה נובע מראייה רחבה שקימת בך ועל כך אני מודה לך מאוד ! ספר זה בשילוב גישה פתוחה לביקורות ובדיקת מקורות ידע חיצונים בכל עת, ישמש אותי ואת משפחתי כתנ"ך להבנה רחבת היקף של ההסטוריה האנושית דבר המאפשר בשילוב ידע פנימי מהמתבונן בחירות נכונות מתוך מראה עיניים כוזב של אינספור סיפורי מציאות מדומיינים, ומאפשר חיים באושר ובעושר מתוך הבנה אמיתית. תודה רבה !‬

שלום יובל,

אני רוצה להתייחס בעיקר לספרך קיצור תולדות האנושות, כמי שחיי בדרך של התפתחות אישית ומבצע מחקר כמתבונן, רכשתי תובנות רבות במהלך השנים שהוכיחו את עצמם כיום כיוצר דרך בהבנה רחבה פיכולוגית ידועה של המחשבה האנושית דבר הבא לידי ביטוי במסחר במטבעות, הליכה בדרך החזון ובהבנה רחבה ועקרונית של התנהגות סובבי.

ספרך יצר עבורי את החיבור השלם, את ההבנה המלאה הנובעת משילוב ידע היסטורי חיצוני נרחב המשולב לתוך ספר אחד של עקרונות ולא התמקדות בסיפור היסטורי זה או אחר כפי שחוויתי בבית ספר ולכן מעולם לא היה חיבור פנימי לידע שהיה תמיד מקוטע, כל זה נובע מראייה רחבה שקימת בך ועל כך אני מודה לך מאוד !

ספר זה בשילוב גישה פתוחה לביקורות ובדיקת מקורות ידע חיצונים בכל עת, ישמש אותי ואת משפחתי כתנ"ך להבנה רחבת היקף של ההסטוריה האנושית דבר המאפשר בשילוב ידע פנימי מהמתבונן בחירות נכונות מתוך מראה עיניים כוזב של אינספור סיפורי מציאות מדומיינים, ומאפשר חיים באושר ובעושר מתוך הבנה אמיתית.

תודה רבה !

]]>
‫מאת: ראובן‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-925 ‫ראובן‬ Tue, 13 Nov 2012 22:17:08 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-925 ‫בינתיים הקשבתי רק להרצאה הראשונה. הייתי מרותק. רכשתי יותר הבנה וידע, מכפי שאי פעם רכשתי בהרצאה. התרשמתי שחל שינוי עצום לטובה, מאז שלמדתי באוניברסיטה העברית בשנות החמישים של המאה שעברה, כאשר כמעט ורק העבירו ידע ורק מעט הבנה. תודה!‬

בינתיים הקשבתי רק להרצאה הראשונה.
הייתי מרותק.
רכשתי יותר הבנה וידע, מכפי שאי פעם רכשתי בהרצאה.
התרשמתי שחל שינוי עצום לטובה, מאז שלמדתי באוניברסיטה העברית בשנות החמישים של המאה שעברה, כאשר כמעט ורק העבירו ידע ורק מעט הבנה.
תודה!

]]>
‫מאת: Avital‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-879 ‫Avital‬ Wed, 03 Oct 2012 20:24:41 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-879 ‫הורדתי את שלש השעות הראשונות למפ3, אבל עכשיו כשחזרתי ההרצאות אינן כאן והקישור להורדה מוביל לאתר שנסגר על ידי ארה`ב. ממש חבל - היה מאד מעניין.‬

הורדתי את שלש השעות הראשונות למפ3, אבל עכשיו כשחזרתי ההרצאות אינן כאן והקישור להורדה מוביל לאתר שנסגר על ידי ארה`ב. ממש חבל – היה מאד מעניין.

]]>
‫מאת: רות ב.‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-860 ‫רות ב.‬ Fri, 31 Aug 2012 16:22:01 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-860 ‫קישור שלדעתי הוא מתבקש ומפתיע שלא מופיע בקורס (או שלא שמתי לב לכך שהוא כן מופיע) - לקראת סוף הקורס מוצגות 2 אפשרויות התמודדות עיקריות עם בינוניות מצב הרוח הרגיל שלנו שהאבולוציה דאגה לצייד אותנו בה (בכדי שנמשיך גם לקיים יחסי מין וגם לאכול) : 1. פתרון כימי - תרופתי - פסיכיאטרי בעזרת תרופות נוגדות דיכאון וכד' 2. פתרון רוחני שבו דגלו רוב הדתות בהיסטוריה ובמיוחד הבודהיזם - להימנע מהשתוקקות ובכך להימנע מהסבל שכרוך באכזבה התמידית כששביעות הרצון הזמנית הכרוכה בסיפוק התשוקות חולפת פעם אחר פעם (בגלל אותו מנגנון אבולוציוני). הפתרון השני מוצג כנתמך אך ורק על ידי הדתות השונות ללא ביסוס מחקרי כלשהו (בזמן שכל שאר ה"אמיתות" של הדתות השונות מוצגות כסדר מדומיין בין סובייקטיבי, מומצא ושרירותי שאינו "אמת" מבחינת המציאות האובייקטיבית, מה שמחליש את הטיעון כאפשרות לפתרון שכדאי ומומלץ לקחת בחשבון, כפי שבמובן מסויים מומלץ בקורס) יחד עם זאת מוזכר קודם לכן במהלך הקורס מחקר לגבי שביעות הרצון הסובייקטיבית (כמדד לאושר) שמראה את התלות בין מידת שביעות הרצון לבין ההתאמה בין הציפיות של אנשים למציאות החיים שלהם. בעיני ממצא זה תומך בצורה מסויימת בגישה הרוחנית הנ"ל, שכן בשני המקרים השורה התחתונה היא "כגודל הציפיות כך גודל האכזבה" או במילים אחרות - הנמכת ציפיות (או ביטול ההשתוקקות לדברים) הן המפתח לאושר (או לפחות להשגת האושר המקסימלי האפשרי במסגרת הטווח הביוכימי המולד של כל אדם) תודה על ספר וסדרת הרצאות מרתקים ובעיקר פוקחי עיניים‬

קישור שלדעתי הוא מתבקש ומפתיע שלא מופיע בקורס (או שלא שמתי לב לכך שהוא כן מופיע) –
לקראת סוף הקורס מוצגות 2 אפשרויות התמודדות עיקריות עם בינוניות מצב הרוח הרגיל שלנו שהאבולוציה דאגה לצייד אותנו בה (בכדי שנמשיך גם לקיים יחסי מין וגם לאכול) :
1. פתרון כימי – תרופתי – פסיכיאטרי בעזרת תרופות נוגדות דיכאון וכד'
2. פתרון רוחני שבו דגלו רוב הדתות בהיסטוריה ובמיוחד הבודהיזם – להימנע מהשתוקקות ובכך להימנע מהסבל שכרוך באכזבה התמידית כששביעות הרצון הזמנית הכרוכה בסיפוק התשוקות חולפת פעם אחר פעם (בגלל אותו מנגנון אבולוציוני).
הפתרון השני מוצג כנתמך אך ורק על ידי הדתות השונות ללא ביסוס מחקרי כלשהו (בזמן שכל שאר ה"אמיתות" של הדתות השונות מוצגות כסדר מדומיין בין סובייקטיבי, מומצא ושרירותי שאינו "אמת" מבחינת המציאות האובייקטיבית, מה שמחליש את הטיעון כאפשרות לפתרון שכדאי ומומלץ לקחת בחשבון, כפי שבמובן מסויים מומלץ בקורס)
יחד עם זאת מוזכר קודם לכן במהלך הקורס מחקר לגבי שביעות הרצון הסובייקטיבית (כמדד לאושר) שמראה את התלות בין מידת שביעות הרצון לבין ההתאמה בין הציפיות של אנשים למציאות החיים שלהם.
בעיני ממצא זה תומך בצורה מסויימת בגישה הרוחנית הנ"ל, שכן בשני המקרים השורה התחתונה היא "כגודל הציפיות כך גודל האכזבה" או במילים אחרות – הנמכת ציפיות (או ביטול ההשתוקקות לדברים) הן המפתח לאושר (או לפחות להשגת האושר המקסימלי האפשרי במסגרת הטווח הביוכימי המולד של כל אדם)
תודה על ספר וסדרת הרצאות מרתקים
ובעיקר פוקחי עיניים

]]>
‫מאת: nira‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-634 ‫nira‬ Fri, 25 May 2012 21:44:19 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-634 ‫השיעורים והספר מרתקים. אני מעבירה לכל חברי המלצה לקישור לשיעורים ובכל הזדמנות פותחת אותם גם בפקקים. הספר והשיעורים גרמו לי להסתכל לגמרי אחרת על העולם ועלינו בני האדם וכן להעריך את קודמנו למרות כל המתואר בספרות. יישר כח לאוניברסיטה שפתחה את שעריה הוירטואליים לכולנו בוגריה וגם סתם מתענינים ומרותקים. תודה רבה על שעות של עונג מרתק ומאתגר.‬

השיעורים והספר מרתקים. אני מעבירה לכל חברי המלצה לקישור לשיעורים ובכל הזדמנות פותחת אותם גם בפקקים. הספר והשיעורים גרמו לי להסתכל לגמרי אחרת על העולם ועלינו בני האדם וכן להעריך את קודמנו למרות כל המתואר בספרות.
יישר כח לאוניברסיטה שפתחה את שעריה הוירטואליים לכולנו בוגריה וגם סתם מתענינים ומרותקים. תודה רבה על שעות של עונג מרתק ומאתגר.

]]>
‫מאת: טוביה גולדשטיין‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-626 ‫טוביה גולדשטיין‬ Sat, 12 May 2012 12:39:00 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-626 ‫ד״ר הררי שלום, בנוגע לפרק הראשון בספרך יש לי כמה שאלות: א) אתה טוען שהאדם הניארדטלי היה בעל מוח מפותח כמו או יותר מאשל להומוספיינס, כמו כן גופם היה חזק לאין שיעור יותר, כיצד אתה מסביר שמודים בני ההומוספיינס הצליחו לנצח שבטים שישבו בבית גידולם, שגופם מבחינה ביולוגית התאים לאקלים של אירופה שהיה קר מזה של אפריקה, ומקורות המזון היו נדירים לעומת המקורות באפריקה? ב) מה גרם להומוספיינס לצאת את אפריקה ולנדוד בארץ זרה ועוינת להם? ג) אתה טוען שהטיהור האתני הראשון היה של האדם הניארדטלי בידי ההומוספיינס, על סמך מה אתה קובע עובדה זו, והאם לא ניתן לשער שנשים פוריות בנות הנאדרטלי הושארו בחיים הן השבויות , הן כעבדים, והן לשעשוע מיני? תודה מראש לתשובותיך, טוביה גולדשטיין.‬

ד״ר הררי שלום,
בנוגע לפרק הראשון בספרך יש לי כמה שאלות:
א) אתה טוען שהאדם הניארדטלי היה בעל מוח מפותח כמו או יותר מאשל להומוספיינס, כמו כן גופם היה חזק לאין שיעור יותר, כיצד אתה מסביר שמודים בני ההומוספיינס הצליחו לנצח שבטים שישבו בבית גידולם, שגופם מבחינה ביולוגית התאים לאקלים של אירופה שהיה קר מזה של אפריקה, ומקורות המזון היו נדירים לעומת המקורות באפריקה?
ב) מה גרם להומוספיינס לצאת את אפריקה ולנדוד בארץ זרה ועוינת להם?
ג) אתה טוען שהטיהור האתני הראשון היה של האדם הניארדטלי בידי ההומוספיינס, על סמך מה אתה קובע עובדה זו, והאם לא ניתן לשער שנשים פוריות בנות הנאדרטלי הושארו בחיים הן השבויות , הן כעבדים, והן לשעשוע מיני?
תודה מראש לתשובותיך,
טוביה גולדשטיין.

]]>
‫מאת: מתי‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-622 ‫מתי‬ Mon, 07 May 2012 08:02:36 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-622 ‫ד"ר הררי היקר, הגעתי לספר שלך אחרי הראיון שעשית עם קובי מידן. לא יכולתי לעזוב אותו לרגע. מאז, אני קונה כל פעם כמה עותקים נוספים ומחלק. יחי הכסף :-) תודה רבה, מתי‬

ד"ר הררי היקר,
הגעתי לספר שלך אחרי הראיון שעשית עם קובי מידן. לא יכולתי לעזוב אותו לרגע.

מאז, אני קונה כל פעם כמה עותקים נוספים ומחלק. יחי הכסף :-)

תודה רבה, מתי

]]>
‫מאת: חיים‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-596 ‫חיים‬ Thu, 26 Apr 2012 18:44:28 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-596 ‫האם ייתכן שהד.נ.א הוא מציאות מדומיינת ?‬

האם ייתכן שהד.נ.א הוא מציאות מדומיינת ?

]]>
‫מאת: אורי אובונטו‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-581 ‫אורי אובונטו‬ Wed, 11 Apr 2012 01:33:22 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-581 ‫הוצאתי והעליתי את הקורס כקבצי אודיו MP3 שאפשר לשמוע באוטובוס או באוטו או באופניים בדרך לעבודה/לימודים/חברים... אפשר להוריד אותם ישירות מהשרת שלי, לא צריך מגה-אפלוד ובלגנים אחרים. תהנו: http://softov.org/oria/?p=258‬

הוצאתי והעליתי את הקורס כקבצי אודיו MP3 שאפשר לשמוע באוטובוס או באוטו או באופניים בדרך לעבודה/לימודים/חברים…
אפשר להוריד אותם ישירות מהשרת שלי, לא צריך מגה-אפלוד ובלגנים אחרים.
תהנו:
http://softov.org/oria/?p=258

]]>
‫מאת: university‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-572 ‫university‬ Sat, 10 Mar 2012 21:33:45 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-572 ‫לא‬

לא

]]>
‫מאת: דב‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-571 ‫דב‬ Tue, 06 Mar 2012 23:14:11 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-571 ‫יש איפשהו את המצגות של הקורס?‬

יש איפשהו את המצגות של הקורס?

]]>
‫מאת: university‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-521 ‫university‬ Mon, 13 Feb 2012 07:26:28 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-521 ‫תשובתו של ד"ר הררי: <blockquote>ברמה הבסיסית, הומו סאפיינס לא חיפש באופן מודע את היכולת להתאגד בקבוצות גדולות. המהפכה הלשונית לא הייתה מהלך יזום ומתוכנן במסגרתו מין אנושי אחד שינה את תודעתו באופן שאיפשר לו לרקום מציאויות מדומיינות המשותפות למיליוני פרטים. זה היה ככל הנראה תוצר של תהליך אבולוציוני עיוור וחסר תכלית. ברמה הפרטנית, לאחר שכבר הייתה להם את היכולת הבסיסית הזו, בכל פעם שבני אדם התאגדו בקבוצה גדולה זה נעשה למטרות שונות ומשונות. פעם אחת המטרה העיקרית הייתה עשויה להיות כלכלית (למשל ציד בקבוצה גדולה או מסחר בין חבורות שונות), פעם אחרת המטרה העיקרית היתה עשויה להיות צבאית ופוליטית (למשל התלכדות כנגד אויב משותף), או מטרה דתית (למשל בניית מקדש).</blockquote>‬

תשובתו של ד"ר הררי:

ברמה הבסיסית, הומו סאפיינס לא חיפש באופן מודע את היכולת להתאגד בקבוצות גדולות. המהפכה הלשונית לא הייתה מהלך יזום ומתוכנן במסגרתו מין אנושי אחד שינה את תודעתו באופן שאיפשר לו לרקום מציאויות מדומיינות המשותפות למיליוני פרטים. זה היה ככל הנראה תוצר של תהליך אבולוציוני עיוור וחסר תכלית.

ברמה הפרטנית, לאחר שכבר הייתה להם את היכולת הבסיסית הזו, בכל פעם שבני אדם התאגדו בקבוצה גדולה זה נעשה למטרות שונות ומשונות. פעם אחת המטרה העיקרית הייתה עשויה להיות כלכלית (למשל ציד בקבוצה גדולה או מסחר בין חבורות שונות), פעם אחרת המטרה העיקרית היתה עשויה להיות צבאית ופוליטית (למשל התלכדות כנגד אויב משותף), או מטרה דתית (למשל בניית מקדש).

]]>
‫מאת: university‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-520 ‫university‬ Wed, 08 Feb 2012 19:44:15 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-520 ‫רונן שלום, בשיעור הראשון (דקות 3-4) ד"ר הררי נותן שמות של שני ספרים שהסטודנטים אמורים לקרוא במקביל לקורס: 1. רובים חיידקים ופלדה של ג'ארד דיימונד 2. סיפורה של האנושות של ג'יימס דיוויס כמו כן לקראת סוף הקורס, בשיעור 25 (דקות 1-2) הוא מציג את ספרו שמסכם את הקורס - קיצור תולדות האנושות.‬

רונן שלום,
בשיעור הראשון (דקות 3-4) ד"ר הררי נותן שמות של שני ספרים שהסטודנטים אמורים לקרוא במקביל לקורס:
1. רובים חיידקים ופלדה של ג'ארד דיימונד
2. סיפורה של האנושות של ג'יימס דיוויס

כמו כן לקראת סוף הקורס, בשיעור 25 (דקות 1-2) הוא מציג את ספרו שמסכם את הקורס – קיצור תולדות האנושות.

]]>
‫מאת: רונן‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-519 ‫רונן‬ Wed, 08 Feb 2012 16:16:55 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-519 ‫האם משהו יודע מהם הספרים שהסטודנטים היו צריכים לקרוא לטובת ההשתתפות בקורס? "הוא מציין שם מתישהו את "רובים חיידקים ופלדה". מה עוד?‬

האם משהו יודע מהם הספרים שהסטודנטים היו צריכים לקרוא לטובת ההשתתפות בקורס?
"הוא מציין שם מתישהו את "רובים חיידקים ופלדה". מה עוד?

]]>
‫מאת: אלון‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-514 ‫אלון‬ Thu, 02 Feb 2012 09:04:27 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-514 ‫ספר נפלא. שאלה: יש הסבר ממצה על 'מה הומו-ספיינס היה צריך לעשות כדי להתאגד בקבוצות גדולות?', אבל לא מצאתי תשובה לשאלה: למה? למה פתחנו במאבק נגד צו הדי אן איי? למה שאפנו להתאגד בקבוצות גדולות? תודה, אלון‬

ספר נפלא.
שאלה: יש הסבר ממצה על 'מה הומו-ספיינס היה צריך לעשות כדי להתאגד בקבוצות גדולות?', אבל לא מצאתי תשובה לשאלה: למה? למה פתחנו במאבק נגד צו הדי אן איי? למה שאפנו להתאגד בקבוצות גדולות?

תודה,
אלון

]]>
‫מאת: university‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-504 ‫university‬ Fri, 20 Jan 2012 06:11:55 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-504 ‫שלום, לבעלי סמארטפון אנו ממליצים בחום על <a href="https://getspool.com/home" rel="nofollow">Spool</a>. מסמנים מהמחשב (או מהסמארטפון) את ההרצאות הרצויות והן יורדות אוטומטית לטלפון. פשוט מאד וקל. למי שלא רוצה/יכול - אפשר לעקוב אחרי ההוראות שפרסמנו <a href="http://university.tzachinoy.com/?page_id=325" rel="nofollow">כאן</a>.‬

שלום,
לבעלי סמארטפון אנו ממליצים בחום על Spool.
מסמנים מהמחשב (או מהסמארטפון) את ההרצאות הרצויות והן יורדות אוטומטית לטלפון. פשוט מאד וקל.

למי שלא רוצה/יכול – אפשר לעקוב אחרי ההוראות שפרסמנו כאן.

]]>
‫מאת: BI‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-503 ‫BI‬ Thu, 19 Jan 2012 22:09:26 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-503 ‫האם ישנו מקום ממנו ניתן להוריד את ההרצאות כ- MP3? הייתי שמח להאזין להן באוטו.‬

האם ישנו מקום ממנו ניתן להוריד את ההרצאות כ- MP3? הייתי שמח להאזין להן באוטו.

]]>
‫מאת: ברק‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-150 ‫ברק‬ Tue, 06 Dec 2011 18:51:24 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-150 ‫מעולה :) תודה יואב‬

מעולה :) תודה יואב

]]>
‫מאת: יואב‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-146 ‫יואב‬ Tue, 15 Nov 2011 06:13:15 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-146 ‫מי שרוצה להאזין ולראות את ההרצאות כשהוא באוטובוס או ברכבת כפי שאני עשיתי, מוזמן להוריד את קבצי ה-MP4 אותם ניתן להריץ בכל סמארטפון. המשקל הכולל של הקבצים הוא קרוב ל-6GB. לכן חילקתי אותם ל-6 קבצי RAR אותם תוכל להוריד מכאן: http://www.megaupload.com/?d=R4BX05RJ http://www.megaupload.com/?d=UBPE4JZP http://www.megaupload.com/?d=AHLEITX9 http://www.megaupload.com/?d=VSA7D9QD http://www.megaupload.com/?d=5JRSZFOA http://www.megaupload.com/?d=JLM3CYBS למי שלא יודע מה עושים, לאחר הורדת ששת הקבצים לאותה תיקיה, פותחים אותם באמצעות תוכנת winrar ואז יתגלו לכם 26 קבצי mp4 של סדרת ההרצאות. העבירו את קבצי ה-mp4 לסמארטפון שלכם, צפו ותהנו.‬

מי שרוצה להאזין ולראות את ההרצאות כשהוא באוטובוס או ברכבת כפי שאני עשיתי, מוזמן להוריד את קבצי ה-MP4 אותם ניתן להריץ בכל סמארטפון. המשקל הכולל של הקבצים הוא קרוב ל-6GB. לכן חילקתי אותם ל-6 קבצי RAR אותם תוכל להוריד מכאן:
http://www.megaupload.com/?d=R4BX05RJ
http://www.megaupload.com/?d=UBPE4JZP
http://www.megaupload.com/?d=AHLEITX9
http://www.megaupload.com/?d=VSA7D9QD
http://www.megaupload.com/?d=5JRSZFOA
http://www.megaupload.com/?d=JLM3CYBS

למי שלא יודע מה עושים, לאחר הורדת ששת הקבצים לאותה תיקיה, פותחים אותם באמצעות תוכנת winrar ואז יתגלו לכם 26 קבצי mp4 של סדרת ההרצאות.
העבירו את קבצי ה-mp4 לסמארטפון שלכם, צפו ותהנו.

]]>
‫מאת: דליה‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-145 ‫דליה‬ Sat, 12 Nov 2011 06:12:41 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-145 ‫ההרצאות מרתקות ומוגשות בצורה ברורה באופן יוצא מן הכלל. תענוג להקשיב וללמוד דברים שמעולם לא התעמקתי בהם. תודה‬

ההרצאות מרתקות ומוגשות בצורה ברורה באופן יוצא מן הכלל.
תענוג להקשיב וללמוד דברים שמעולם לא התעמקתי בהם.
תודה

]]>
‫מאת: מיקי‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-144 ‫מיקי‬ Fri, 04 Nov 2011 11:54:38 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-144 ‫קורס מרתק - חובה לכל אדם!! יישר כוח למפעל הזה. ויישר כוח לד"ר הררי שמעבר ליכולת התנסחותו המדוייקת, נראה גם אדם צנוע ולא מתנשא.‬

קורס מרתק – חובה לכל אדם!!

יישר כוח למפעל הזה.
ויישר כוח לד"ר הררי שמעבר ליכולת התנסחותו המדוייקת, נראה גם אדם צנוע ולא מתנשא.

]]>
‫מאת: Cherry‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-72 ‫Cherry‬ Mon, 15 Aug 2011 19:57:56 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-72 ‫נהניתי מאד מהקורס. יישר כח למי שיזם את המפעל הזה של אוניברסיטה מצולמת לקהל הרחב. ולקורס עצמו - אני יכול לומר שרכשתי תודעה חדשה תוך כדי צפיה בהרצאות. קיבלתי מבט-על על ההסטוריה והתרבות שלנו - המין האנושי, על העבר ההוה ומה שמצפה בעתיד. תודה מיוחדת לד"ר יובל הררי על האופן שבו הכין וערך את החומר של הקורס ועל הצורה המעניינת שבה העביר אותו. צ'רי‬

נהניתי מאד מהקורס. יישר כח למי שיזם את המפעל הזה של אוניברסיטה מצולמת לקהל הרחב.
ולקורס עצמו – אני יכול לומר שרכשתי תודעה חדשה תוך כדי צפיה בהרצאות. קיבלתי מבט-על על ההסטוריה והתרבות שלנו – המין האנושי, על העבר ההוה ומה שמצפה בעתיד.

תודה מיוחדת לד"ר יובל הררי על האופן שבו הכין וערך את החומר של הקורס ועל הצורה המעניינת שבה העביר אותו.

צ'רי

]]>
‫מאת: Cherry‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-70 ‫Cherry‬ Wed, 03 Aug 2011 21:45:00 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-70 ‫צפיתי עד עכשיו בשיעורים 1-7 ומאד נהניתי. מאד מוצאת חן בעיני הדרך שד"ר יובל הררי מביא את הדברים. אמשיך לצפות בהרצאות הבאות בתקווה שהמציאות המדומיינת שנוצרה אצלי לא תישבר. צ'רי‬

צפיתי עד עכשיו בשיעורים 1-7 ומאד נהניתי. מאד מוצאת חן בעיני הדרך שד"ר יובל הררי מביא את הדברים.
אמשיך לצפות בהרצאות הבאות בתקווה שהמציאות המדומיינת שנוצרה אצלי לא תישבר.

צ'רי

]]>
‫מאת: שנהב יעקב‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-66 ‫שנהב יעקב‬ Thu, 21 Jul 2011 10:05:27 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-66 ‫העברת מידע מקיפה בצורה ברורה ומרתקת- תבורכו יעקב‬

העברת מידע מקיפה בצורה ברורה ומרתקת- תבורכו יעקב

]]>
‫מאת: אריה‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-65 ‫אריה‬ Thu, 21 Jul 2011 06:13:38 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-65 ‫יבורכו יוזמי ומפעילי אתר האינטרנט של האוניברסיטה המשודרת, ויבורך דר' הררי על הקורס המרתק!‬

יבורכו יוזמי ומפעילי אתר האינטרנט של האוניברסיטה המשודרת, ויבורך דר' הררי על הקורס המרתק!

]]>
‫מאת: צבי גולדברג‬ http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-64 ‫צבי גולדברג‬ Tue, 19 Jul 2011 00:24:46 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=486#comment-64 ‫מפעל מבורך - השבח לכל עושים במלאכה המרצה מרתק וכובש שופע ידע--מקסים בכל פרק אומר - ד"ר יובל הררי - הביטו וראו זהו האדם ובכל משפט בהרצאה בוקעת אהבת האדם באשר הוא‬

מפעל מבורך – השבח לכל עושים במלאכה
המרצה מרתק וכובש
שופע ידע–מקסים
בכל פרק אומר – ד"ר יובל הררי – הביטו וראו
זהו האדם
ובכל משפט בהרצאה בוקעת
אהבת האדם באשר הוא

]]>