‫תגובות לפוסט: "יצירות מופת בספרות עולם – א' (קורס)"‬ http://university.tzachinoy.com/?p=944 ‫מביאים את האוניברסיטה אליך‬ Mon, 24 Feb 2014 20:10:36 +0000 hourly 1 http://wordpress.org/?v=3.0.1 ‫מאת: ר.ד.‬ http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-1140 ‫ר.ד.‬ Tue, 13 Aug 2013 21:10:24 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-1140 ‫יסודיות , עניין וכול אשר מועבר תוך כדי ,מקורו באהבה. יהלום נהוג לצרוף -כך באחריות מלאכת ההוראה , וכשזה כך - הנאה והנעה צרופה . תודה.‬

יסודיות , עניין וכול אשר מועבר תוך כדי ,מקורו באהבה.
יהלום נהוג לצרוף -כך באחריות מלאכת ההוראה , וכשזה כך – הנאה והנעה צרופה . תודה.

]]>
‫מאת: ר. ד.‬ http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-1139 ‫ר. ד.‬ Sun, 11 Aug 2013 20:43:28 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-1139 ‫הילדים מהווים סמל לראשוניות של גרעין הנשמה. זה המכתיב מעשים וגורל. הפוך הגורל מחייב השקעה עד ייסורים , אך בכוחו של הפרט. לכן הסקאלה בין ההנאה בזיכרון, (אז, מה שנשמט מזיכרונו במכוון מתוך עצם הווידוי) לבין ה"קדחתנות " המופיעה כלהט בהעברת המסר. שלשמו כתב .מסר פילוסופי . השכר בשדרוג מעמד עולמו ונפשו . גם עד התמקדות בספירה של אהבת האל .(אחר שהיטה את האהבה במו ידיו ). להערכתי , תוך הכתיבה הפנים שלא מדובר רק בצדקנות על מעשיו אלא מסר פילוסופי . כך שריבוי החטאים נועד להדגיש את גרעין הנשמה .והיכולת לשנות גורל . * הנאה צרופה .‬

הילדים מהווים סמל לראשוניות של גרעין הנשמה. זה המכתיב מעשים וגורל.
הפוך הגורל
מחייב השקעה עד ייסורים , אך בכוחו של הפרט. לכן הסקאלה בין ההנאה בזיכרון, (אז, מה שנשמט מזיכרונו במכוון מתוך עצם הווידוי) לבין ה"קדחתנות " המופיעה כלהט בהעברת המסר. שלשמו כתב .מסר פילוסופי .
השכר בשדרוג מעמד עולמו ונפשו . גם עד התמקדות בספירה של אהבת האל .(אחר שהיטה את האהבה במו ידיו ).
להערכתי , תוך הכתיבה הפנים שלא מדובר רק בצדקנות על מעשיו אלא מסר פילוסופי .
כך שריבוי החטאים נועד להדגיש את גרעין הנשמה .והיכולת לשנות גורל .
*
הנאה צרופה .

]]>
‫מאת: רות אלמוג‬ http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-1025 ‫רות אלמוג‬ Thu, 21 Mar 2013 15:58:39 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-1025 ‫תודה לפרופסור אסלנוב על תובנותיו המעניינות ביחס ליצירות הספרותיות שהוא מלמד. תענוג גדול להאזין לו וללמוד דרכו . שומעת חופשית ומרצון ומתוך תשוקה לספרות בתודה רות אלמוג‬

תודה לפרופסור אסלנוב על תובנותיו המעניינות ביחס ליצירות הספרותיות שהוא מלמד. תענוג גדול להאזין לו וללמוד דרכו . שומעת חופשית ומרצון ומתוך תשוקה לספרות
בתודה רות אלמוג

]]>
‫מאת: לאה קדרון‬ http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-509 ‫לאה קדרון‬ Wed, 25 Jan 2012 20:10:40 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-509 ‫שלום. חבל שאי אפשר לשמוע את ההרצאה האחרונה , ברצף עד הסוף. אני תקווה שהדבר יהיה בר תיקון. בתודה מראש לאה‬

שלום.
חבל שאי אפשר לשמוע את ההרצאה
האחרונה , ברצף עד הסוף.
אני תקווה שהדבר יהיה בר תיקון.
בתודה מראש
לאה

]]>
‫מאת: לאה קדרון‬ http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-500 ‫לאה קדרון‬ Fri, 06 Jan 2012 16:36:13 +0000 http://university.tzachinoy.com/?p=944#comment-500 ‫שלום. אני מאד נהנית מהסדרה. וכן ממבחר היצירות , שחלק מהן לא היו מוכרות לי כלל. בברכה לאה קדרון‬

שלום.
אני מאד נהנית מהסדרה.
וכן ממבחר היצירות , שחלק מהן לא היו מוכרות לי כלל.
בברכה
לאה קדרון

]]>